Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Segmentation of coffee market from the retail point of view
Kadilák, Michal ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je identifikovat a popsat jednotlivé segmenty na trhu kávy v České republice, a následně vytvořit marketingová doporučení k jejich zasažení. Naplnění tohto cíle není možné bez znalosti celého trhu a segmentů spotřebitelů trhu kávy. K popisu trhu byla použita data agantury Nielsen, k segmentaci naopak data MML-TGI agentury Median. K dokreslení situace na trhu kávy a ověření stanovených hypotéz byl také realizován primární kvalitativní výzkum formou individuálnich rozhovorů.
Vnímání značky Nutrilon na trhu kojeneckých mlék v Hlavním městě Praha
Švecová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou vnímání značky Nutrilon na trhu kojeneckých mlék v Hlavním městě Praha a segmentací tohoto trhu. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jak je značka Nutrilon vnímána mezi matkami, které používají nebo používaly kojenecká mléka, podle kterých atributů se rozhodují při jejich nákupu a proč volí konkrétní značky. Souběžně jsou odkryty a rozvinuty tržní segmenty, které mohou být pro značku Nutrilon atraktivní. Práce je tvořena dvěma částmi, z nichž teoretická část se zabývá spotřebním chováním, vysvětlením pojmu značka, popisem segmentace trhu a marketingového výzkumu a jeho použité metody v diplomové práci -- dotazníkového šetření. V praktické části je uvedena charakteristika výrobců kojeneckých mlék a jsou zanalyzovány jednotlivé značky kojeneckých mlék. Dále je provedena analýza agenturních dat získaných z kontinuálního výzkumu MML-TGI, které poskytla společnost Median s.r.o. Cílová skupina je nejprve charakterizována metodou obecné analýzy. Následně pomocí faktorové a shlukové analýzy jsou proměnné zredukovány do faktorů a jednotlivé ženy přiřazeny do shluků (segmentů). Segmenty jsou detailně popsány prostřednictvím obecné a kontingenční analýzy. Primární data jsou čerpána z vlastního výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření. V závěru diplomové práce jsou představeny výsledky analýzy dat, na jejichž základě jsou zpracována vhodná marketingová doporučení pro značku Nutrilon a odkryté segmenty. Tato doporučení by do budoucna měla značce Nutrilon pomoci stát se pro matky číslem jedna na trhu kojeneckých mlék.
Segmentace trhu kávy
Tůma, David ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Petruška, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je analýza a segmentace trhu kávy V České republice na základě postižení podobností mezi uživateli kávy. Odkrytí tržních segmentů a jejich rozvoj je proveden v softwarovém programu Data Analyzer a statistickém programu PASW. Unikátní agenturní data kontinuálního výzkumu MML-TGI poskytla společnost Median s.r.o. Primární data byla získána v dotazníkovém šetření. Cílem práce je i navržení vhodných marketingových přístupů pro odkryté segmenty. Teoretická část práce představuje problematiku, metody a přístupy k segmentaci trhu, charakteristiku kávy a jejich druhů. Praktická část začíná analýzou a vymezením trhu v České republice. Cílová skupina je následně charakterizována metodou obecné analýzy. Využitím faktorové a shlukové analýzy byly proměnné zredukovány do faktorů a uživatelé kávy přiřazeni do shluků (segmentů). Segmenty jsou detailně charakterizovány využitím křížových analýz a vícerozměrných statistických metod. Obsahová analýza doplňuje obraz o segmentech, na které společnosti v současnosti cílí. Na závěr práce jsou rozpracovány vhodné marketingové doporučení pro jednotlivé segmenty k jejich efektivnímu umístění.
Segmentace trhu sušenek a oplatek ve vztahu k vnímání značky Kolonáda mladými
Malecká, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Kratochvílová, Alena (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit vnímání značky Kolonáda mladými a jak se pro ně stát relevantní. To však není možné bez konkrétní znalosti celého trhu a bez poznání segmentů spotřebitelů sušenek a oplatek. K segmentaci trhu je využito dat MML-TGI výzkumné společnosti Median, je odkryto pět segmentů. Dále je provedeno vlastní dotazníkové šetření na vzorku 480 respondentů ve věku do 34 let včetně. Na základě výsledků praktické části jsou sestavena doporučení pro značku Kolonáda tak, aby se mohla přiblížit mladým spotřebitelům, ale zároveň si udržela stávající spotřebitele.
Segmentace spotřebního trhu generických léků
Saidov, Farrukh ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je nalezení nejvýznamnějších odlišností, resp. podobností ve spotřebním chování uživatelů generických léků. Na základě odhalených diferencí poté odkrýt a charakterizovat segmenty spotřebitelů na trhu generických léků. V teoretické části nejprve definuji segmentaci z marketingového hlediska. Dále následuje vysvětlení procesu segmentace trhu. V praktické části zaměřuji na hlavní charakteristiky českého trhu generických léků a analýzu sekundárních a primárních dat. Pro postižení významných kritérií, odkrytí a rozvoj profilu segmentů je využito statistického programu IBM SPSS Statistics verze 20. Výsledkem práce je nalezení pěti segmentů uživatelů generických léků, pro něž jsou navrženy vhodné marketingové strategie.
Segmentace trhu čokolád
Špidlová, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je nalezení nejvýznamnějších odlišností, resp. podobností ve spotřebním chování uživatelů tabulkových čokolád. Na základě těchto zjištěných diferencí následně odkrýt, charakterizovat a rozvíjet segmenty spotřebitelů. Dalším cílem této práce je formulování vhodných marketingových doporučení pro odkryté segmenty. Teoretická část obsahuje zejména vysvětlení procesu segmentace trhu. Analytická část se zaměřuje na hlavní charakteristiky českého trhu tabulkových čokolád a analýzu sekundárních a primárních dat. Na základě zjištěných údajů je následně provedena segmentace trhu. Pro postižení významných kritérií, vlastní odkrytí a rozvoj profilu segmentů je využito statistického programu IBM SPSS Statistics. Výsledkem práce je nalezení čtyř segmentů uživatelů tabulkové čokolády, pro něž jsou navrženy odpovídající marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.